Dagen var bättre än gårdagen

Idag har det varit skola, på svenskan började jag skriva på min uppsats Framtidsdrömmar, jag tror den kommer bli jätte bra och tänker nog publicera den här på bloggen när jag skrivit den på datorn :)
Det var Korvstroganof idag på skolan, min favorit rätt typ, fast jag mådde lite dåligt efter att jag ätit, tror det var för att jag vräkte i mig för mycket och för snabbt.
På elevens val på eftermiddagen satt jag nere vid sal två och läste lite om de tre hundraserna som jag tänkte skriva ett arbete om. :)

Efter skolan, vid fyra gick jag upp på badhuset och hade vattengympa. Det är ju oftast trevligt att röra på sig och det var det idag också.
Var lite tråkigt idag, för Agnez var i stan för hon skulle till tandläkarjäveln en sväng på morgonen så hon blev borta hela dagen, och hon var i stan med Magnus hon.. Jag skulle velat vara med, för dom båda är så roliga och snälla att umgås med. :p

På fredag ska nog troligtvis förhoppningsvis jag och Agnez gå och se på "Marley och jag" filmen i stan. Magnus Jonsson "som har en syster som heter likadant som mig" ska kanske också med. Ska fråga Kristian om han också vill följa med, för det skulle jag jätte gärna vilja :)

Efter vattengympan gick jag hem och åt lite och sedan klockan sex gick jag till Marie Style, för jag skulle ju färga håret. Det blev bra, tror det är min naturliga hårfärg, fast den verkar nästan lite mörk. Men jag ser ju när håret växt ut lite om det är någon skillnad eller inte. Jag måste bara få hylla frisören Marie som har salongen i det gula huset (samma hus som Pizzerian Vagabondo ligger i), för hon är så duktig och kan så mycket och jag är full av tips när jag gått därifrån, vill inte ha någon annan frisör, för jag är så nöjd så! :)

Det blev bra idag med Kristian, han gick inte på praktiken för han skulle till Ånge och fixa lite saker, men det är förståeligt och okej. Han kom hit förut, efter att jag jävlats lite, så nu är det jätte bra :D Han blev nog helt slut, Vi pratade himla lite grann, men fick ju sagt det jag ville ha sagt. Nu ligger han i alla fall och sover sötFISen min. ;D

Dagens smarta:
Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen!


Dagens två skratt,
Kristian visste först inte om han ville komma ikväll och sedan mms:a jag honom, och då svarade han "Ar det öppet" och var här på tio minuter ;) haha
Jag bytte bild på msn och precis när jag höll på att byta från den med mig och Tilde på, fick jag en kommentar av någon jag vet inte riktigt vem det är men men, han skrev i alla fall "Fin du är" och när jag tryckte upp det så hade jag bytt bild till den med kycklingen och jag svarade "tack, det är jag på bilden". Haha!! :p

Nu ska jag se på några program av Prison Break och sedan somna, :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: