Chili con carne

det fick jag äta till middag ikväll, Kristian lagade middagen här hemma, eller jag hjälpte ju faktiskt också till och skar lite paprika :p haha. Men skulle läsa till engelska provet också. Och det är ungefär det enda jag gjort ikväll.. haha. Nej har faktiskt sett på lite tv också, serien "Unga mödrar" som jag följer, också har jag sett ett avsnitt av "Familjen annolunda" för jag missade det i måndags, så laddade hem det så jag kunde se på det. :P fy på mig. Skolan idag, hade idrott och dit tog jag med min innebandyklubba som jag använt väldigt lite, skaffade den väll någon gång när jag tänkte att jag skulle börja spela innebandy, gick på några träningar, men jag skulle ju självklart ha en egen innebandy klubba och bortskämd som jag typ var då, fick jag ju det :p haha. Riktigt onödigt tycker jag nu förstås. Men skolan/Hasse verkade vara intresserad av att kanske betala en slant för den :) så det är ju himla mycket bättre än att den ligger här hemme och dammar och blir omodern :p Dom sista timmarna skulle vi ha musik, men musik läraren var ju sjuk såklart, hemskt inte ovanligt. :p så vi fick ha Ann-Christin, stackars lärare. INGEN bryr sig om vad hon säger och hon är lite svag av sig.. Vi fick i alla fall vara i fa:n och se på "Svullo" filmen xD
Jag måste bara få skriva hur arg jag blir på Pontus i min klass. Han har ingen respekt för någon annan än Oliver, han är skit elak och dryg och våldsam enligt mig, han jävlas och håller på. Ibland vill jag fakiskt bara strypa honom. Men ibland kan han vara lugn och trevlig också.. Men jag blir så less när han inte är det. Att jag kom på det nu, var för att han satt och spela musik, när vi typ alla andra i klassen skulle se på filmen. Men han skiter i att folk stör sig på det, han var ju nöjd. Tillsllut stängde han av musiken i alla fall, drygungen!! :@ :) Det är så irriterande, att det inte spelar någon roll vad lärare säger åt honom, för han ändrar sig inte.. :/

Musik är något underbart, jag tycker om så mycket olika sorters musik, och jag har så mycket minnen med olika låtar :)

Jag hittade en bild på mitt kusin barn Tilde och mig på facebook igår, sen vi var på min mammas kusin Mats-Eriks 50års kalas :) Gammal bild, men tyckte den var okej ändå, även fast min tröja ser underlig ut. Men man kan ju inte alltid vara perfekt eller, så den bjuder jag på. :)
Världens charmigaste lilla unge i alla fall <3

jag och Tilde :)


Kristian ligger och snosar här bredvid, så jag försöker knappa tyst, för det är INGE KUL att väcka honom för han låter så jävla sur då. xD haha. Älskar min sötFIS så enormt, även fast att allt inte alltid kan vara en dans på rosor. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: