Blandade känslor

vemdalen

Varit i Vemdalen idag, var ju trevligt.. Agnez fick sitta i min buss i alla fall, :D även fast hon egentligen inte borde få det. Hon fick sina presenter idag, en tulpan i efterskott på bemärkelsedagen och ett örngott med texten "Världens bästa kompis ligger här" eller något sådant, också fick hon ett armband som jag köpt ett likadant åt mig själv, typ som kompisarmband. Armbanden är fina, fast lite obekväma, men men :p Vart skit kallt och blåsigt uppe på berget, och jobbigt för ögonen utan glasögon, när det kom en massa snö i ögonen, riktigt tråkigt blåsväder. Så Agnez och jag for och åt jätte dyra mackor uppe på berget, dom var ju goda i alla fall jag köpte en med orange stenbitsrom och sallad och sånt, sedan ringde jag Johan för jag förstod att Kristian skulle vara med honom, och efter att jag pratat med honom var jag väll ledsen resten av dagen då, så då for jag ner och satt inne resten av dagen, det var ju så kallt tyckte jag. Har köpt en älg, som jag satt fast i jackan också har jag köpt en hundtidning som var intressant att läsa, jag fick en skit söt liten beundrare ett tag när jag satt där inne i värmestugan har var jätte gullig också satt han och kollade på mig hela tiden, fast han sa inget, men det kan ju bero på att han antingen var blyg eller helt enkelt inte lärt sig prata än, han var kanske bara ett år eller något sådant, om det ens var en han, tror det i alla fall :p
När bussen var framme i Fränsta höll jag på att pinka på mig, så mamma fick snabbt hämta mig och jag var inte på så bra humör, men när jag fått pinkat så gick jag upp och var en helt ny, glad människa. :p Jag gick upp och såg lite på serien "Unga Mödrar" fast det är kanske inte så lyckat att missa tio minuter av ett tjugo minuters långt program, men men. Fick middag från Vagabondo ikväll, kebabrulle :) Mamma har hjälpt mig och vikit ihop tvätt och Olle har skruvat upp två speglar och en toapappershållare :) Har även sett på serien "Familjen Annorlunda" som jag följer och tycker är intressant.

Jag har pratat med Kristian nu nyss, och jag vart ledsen och orkade inte prata längre, men för han verka ju allt vara normalt igen i alla fall och det är väll bra, eller!? Jag blir så jävla less och osäker i mig själv bara när det blir såhär. :'(

Nå vrål :p

Jag ska strax gå upp och se på serien "Ballar av stål" 
som börjar 21.55 på femman tror jag, skit grym serie som man inte borde missa :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: