Varit på begravning

Har varit på begravningen för Sofia, det gick bra. Jag grät väldigt mycket, men det är väll inte annat än förståeligt. Det var jätte fint där, så fint som det kan vara på en begravning, det var vackert liksom. Även fast att det var mycket sorgligt också.

Boulevard of broken dreams
Den här låten var en av de som framfördes.
Vi fick även höra låten Sommar och Sol, det var så himla vackert..

Sommar och sol låten symboliserade något som Sofia kunde sjunga för att få folk glad, hon var liksom glad. Hon gjorde folk glad.

Vila i frid Sofia,
det känns liksom som att jag behöver tro på att det finns något liv efter döden, något slags evigt liv, för vad har annars hänt med Sofia nu?!. Jag hoppas på att hon får drömma, drömma om precis det som känns bäst för henne, och ha det underbart bra i sina drömmar!

Det kändes bra efter begravningen, när vi gick ut ur kyrkan så kramade jag om Sofias Mamma Helen och hon sa; Tack för att du kom Maria. Det kändes helt enkelt bra, att få det bekräftat att det var okej att jag var på begravningen även fast att jag inte varit någon nära vän eller något sådant. Jag är ju trots allt ändå väldigt rörd.

Jag önskar Sofias familj all lycka i framtiden.

Det är svårt att förklara hur jag känner och jag tycker att det är jobbigt att försöka skriva, jag vill att det ska bli så bra som möjligt. Hoppas att ni förstår i alla fall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: