BAKSMÄLLAN

På sommarlovet så kan det ju bli lite snurrigt med dagarna, men idag kom jag på något bra, jag äter ju p-piller så då får jag reda på vad det är för dag varje morgon, vilken tur jag har. ;D

Igår var det Måndag och vid sex tiden åkte Kristian och Jag tåg till Sundsvall, vi var in på Mc donalds och köpte mat, plus meny såklart, så att jag fick mina CocaCola glas. :)
Sedan åkte vi med Kristians Mamma hem till henne i Granlo. Vi gav Kristians Mamma gurk, tomat och squash plantorna som vi hade med oss, det kändes kul. :p
Kristian fick tidiga födelsedags presenter igår, han fyller nämligen år på Torsdag, :) Han fick kläder och ett par jätte fina typ bad shorts, som jag kanske kommer råka låna.. :p
Vi var ut till Kristians Mammas enligt mig lilla växthus och kollade på hennes fina saker som hon planterat. :)
Sedan tog Kristian och Jag bussen in till stan för att gå på bio, vi såg på BAKSMÄLLAN och den var riktigt rolig! :D
Vi använde mina bio biljetter som jag fått av HARIBO! ;)


Vi hade mysigt och köpte som vanligt för mycket popcorn..... :/ Jag blir så less, plus att jag som vanligt blir pinknödig för att jag druckit upp hela drickan, så jag satt genom halva filmen och var pinknödig. :p Men det var riktigt roligt ändå.
Vi tog natt tåget hem och sov hemma hos mig i Fränsta. :)

Nu ska vi åka till Ånge och sedan ska vi nog fara till Växthuset och hjälpa till. :)

Hejdå <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: