Backetjärn och Tilde 3år

Min Mamma berättade tidigare när jag kom hem att hon googlat på mitt namn och hittat min blogg, HAHA. :p Ni ska veta hur ovanligt det är att Mamma sitter vid datorn förutom när hon ska skriva fakturor eller betala räkningar, jag kan väll säga att jag är lite stolt för att hon blivit sååå häftigt. :p Hon lyckades även kommentera, men skrev namnet som mitt namn och adressen skrev hon min, varför vet jag inte, men men :p

Igår Torsdag så var det backetjärns dag. Det var inge fint väder, men jag hade en riktigt rolig dag ändå.
Agnez

I början av dagen hade vi fem kamp, klasser emellan. Den första uppgiften var att göra upp en eld, våran klass fick tillslut upp en eld, men då påstod alla runt i kring att det luktade bensin, så vi blev diskvalificerade. :p Haha. Han i eld mössan kan ha med bensinen att göra. Stackaren blev hemskickad. Snygg Ellen. xD
 

Jag och Agnez åkte ring efter båten och det var riktigt roligt. Agnez satt och skrek hela tiden "Å fyfan vad kallt det är, Å fy fan vad kallt det är", och jag satt och skrek med stängd mun, har ni provat på det någon gång va? :p Jag var så rädd att jag skulle bita mig i tungan eller i peircingen, så det var därför jag gjorde det. HAHA.

Jag provade på att klättra uppför ett jätte högt träd och sedan gå på en lina. Det var,.. skakigt. :p Joel gjorde det också, fast han gick en bit längre. :p Agnez tänkte prova på att klättra uppför trädet och sedan hoppa ut i en jätte stor gunga, men hon vågade bara klättra uppför halva trädet, fegisen. Haha. 

Jag på linan, jag är till höger på bilden under träden, ser lite tokigt ut,
men jag är stolt för att jag gjorde det. :)


Joel på linan, jag var fotograf :p

Agnez innan hon blev en fegis :p

Igår så fyllde mitt charmiga kusin barn Tilde, tre år. :)

Jag och Olle åkte ner till Sundsvall för att gratta henne, vi var först en sväng på Birsta. Jag köpte en barn sax i plast, som man kan klippa i papper med. Sedan köpte jag ett par skor till dagens avslutning, hårsnoddar, och två fina hårspännen med små svarta rosor på. Olle och jag åt på mcdonalds, varsin plus meny, bara för att jag ville ha coca cola glas. Dom var gröna och skit snygga, i form av en burk. :) 

Sedan var vi till Emma och Robin, Tilde och Ludvig.
Tilde fick presenter, hon såg så söt ut när hon öppnade dom. :)

av oss fick hon en blombukett, sex stycken mönster saxar, en plast sax, super stora pärlor, halsbands tråd, och en bricka i form av ett hjärta som man kan ha pärlor på.

Tilde hade fått en cykel med stödhjul :)


Tilde hade även fått en traktor med släp av sin mormor och morfar.

Vi gick till lekparken och Tilde skulle gunga. :)

det var lite svårt att få bra bilder på saker som rörde sig,
å vad jag vill ha en riktig kamera. ;D

Vi gjorde ett halsband av pärlorna hon fått av mig, halsbandet tog jag med mig hem.
Vi kom hem vid elva tiden, då hjälpte min kära Mamma mig med håret, hon gjorde små flätor i hela mitt hår. :) Fick lite dåligt samvete eftersom att hon jobbat från tidig morgon, men hon erbjöd sig att hjälpa. Tack Mamma. <3

Nu ska jag fixa ett inlägg med bilder från dagens skolavslutning. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: