De senaste dagarna

I Måndags var jag till stan och köpte ett tält för 995:-

och en jätte häftig ihopfällbar stol, på Rusta :)
JAG VILL HA ;)

Jag träffade på Mattias när jag gick en sväng på stan, han såg väldigt förvånad ut och kände inte riktigt igen mig först. Mattias Pappa och min Mamma bodde tillsammans under fler år, så Mattias och jag har varit låtsas syskon. Både han och jag har verkligen växt på oss sedan dess. :p Jag skäms över hur fittig jag varit ibland.

Pappa köpte tre stycken t-shirts på Willys, storlekarna stod rätt så smått och Pappa hade nog inte kollat riktigt på storlekarna, för den ena tröjan var nämligen i xxxl eller något liknande, fick en liten taskig bild på det, men vi har skrattat gott åt det! ;)


Igår Onsdag så såg jag i Rustas reklam blad att dom sänkt tältet jag köpt två hundra kronor, jag hade inge vettigare för mig så då tog jag fyra bussen till Stan. Var hem till min kusin Emma för jag tänkte att Tilde kunde få följa med mig ut på Birsta, vi kom iväg lite senare än tänkt. Jag drog Tilde i vagnen och när vi äntligen kom ner till busstationen så hade vi missat bussen med några ynka minuter, tyvärr så gick inte nästa buss ut till Birsta förrän klockan kvart i sju, då skulle vi komma ut försent till Birsta och inte hinna gå på Rusta. Så Tilde och jag gick istället och köpte glass, kollade på den stora fontänen och klättrade runt. Det var jätte roligt! :)

Tilde mumsar glass
 ¨

Tilde klättrade




Hon hittade egna klätter ställningar också

klättrade över och gick under, det var roligt att se på hur finurlig hon är söt ungen :)

Tilde trummade på nå stål saker som stod på backen.


Hon klättrade även på drakarna men jag fick inte ta nå kort på det,
hon var inte så mycket linslus igår som hon brukar vara. Men jag fick
en massa fina bilder ändå! :)

Tilde gick omkring med sitt stiliga paraply, och busade och sprang iväg när
jag sa att jag ville knäppa kort på henne. :p
 

Vi åkte bussen hem till Emma, där satt Tilde också med paraply,
hon är så charmig och lyckades charma flera människor igår.


Jag sov över hos Emma och för första gången någonsin tror jag, så tog jag ledigt från skolan idag,
men vi har ändå gjort undan alla prov och har inte speciellt mycket vettigt kvar! :p

Ludde pudde imorse ;) söt unge


Var till Ånge en sväng idag och åt min favorit glass, testade med strössel på :)


Vårat Tv-spel har kommit


Ikväll åt vi räk mackor och avokado med fyllning till middag och jag kan lova
att det var underbart gott. :)


Jag och Kristian har även ätit paprika med dipp,
nu ska vi hem till Kristian och sova där. :)

Go´natt på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: