PEACE AND LOVE

Förra Måndagen så var Agnez hos mig, vi började prata om legitimation och kom på att vi inte är så jätte lik våra leg, men vi försökte se ganska lik ut. :p

Resultatet blev jätte fint

 


För en vecka sedan så åkte Jag, Kristian och Agnez buss från Sundsvall mot Borlänge. För vi var påväg mot PEACE AND LOVE :)

Bussen stannade i Tunnebro och det var verkligen härligt att vi stannade där, mådde så himla dåligt hela vägen. Kristian köpte ett korv bröd och matade fåglarna ;)


På campingen började jag må riktigt kasst i magen, men vi lyckades sätta ihop tältet i alla fall, Kristian hjälpte till i början, men hans tålamod sprang iväg, en pinne gick sönder och Kristian gick och hälsade på lite kompisar. Agnez och jag är i alla fall grym som lyckades sätta ihop tältet. :)
Tältet såg lite tokigt ut, eftersom att en pinne gått sönder, men det funkade. :p

Några som kom gåendes lyckades tappa ut sina lådor med öl,
så folk sprang fram och hämtade sprutande ölburkar. ;)

De första dagarna det vill säga under Tisdagen och Onsdagen så mådde jag BAJS. Det enda jag gjorde var att jag låg i tältet och kollade ut på alla som gick förbi, gick på bajamajorna och gick på konsum ibland för att köpa blåbärssoppa.
Detta var vad jag såg under Tisdagen och Onsdagen.. :/
 

Det var ju tur att vi hade tältet så centralt eller vad man ska kalla det, i en korsning typ, för då fick jag se alla möjliga människor som gick förbi. Lite tråkigare var det när man skulle sova, när man hörde fyrhjulingarna som dom som jobbade där åkte runt med, men det är smällar man får ta. Som när man vaknade på morgonen och höll på att svettas ihjäl.. Och madrassen var så tom på luft så när Kristian klev upp så låg jag på backen tills jag orkade palla mig upp för att pumpa upp den.

På Torsdagen när jag vaknat till liv, så gick jag och Agnez en sväng, då träffade vi på GULA GUBBEN. Han är så grym och kul, jag köpte hans skiva för hundra pengar, också bad jag om hans autograf. :) Skivan var ett köp som jag verkligen inte ångrar i alla fall, vi lyssnade på den iförrgår när vi åkte hem från stan och den var så jävla kul och jag skrattade så mycket!! ;D

På Torsdagen så kom det en kille och frågade om vi ville köpa cider, varpå vi svarade att det var bra, då sa han, varför är det bra med alla, då så sa jag att alla kanske hade en massa, så svarade han jasså, det är så? Nja, sa jag. Men så frågade i alla fall den där killen om han fick slå sig ner, vilket han fick. Han satt där och pratade, men sedan gick han. :)
Lite senare så kommer samma kille som tidigare försökt sälja cidern, gåendes med en kompis, han stannar till och frågar om han får slå sig ner, visst säger vi. Det vi inte visste då var att han hade fått ihop ett litet kompis gäng sedan sist som följde med på köpet. xD Det gick bra ändå, dom flesta satt och var osocial och verkade allmänt otrevlig, men det var rätt så kul ändå. :p

Här är hela gänget, med Kristian vilandes i bakgrunden..


Jag, Kristian, Agnez, Robin, Micke, Matilda och Matildas bror var på PROMOE
Dom jag var med ;)
 

Promoe var bra. :)


Såhär kan fötterna se ut efter en lite hoppig låt som SVENNE BANAN ;)


Kristian och Jag såg på strippande clowner. Det var skojigt! :)


Volbeat var så jävla grym, det är det bästa jag sett! :)
Det var så jävla häftigt, går knappt förklara hur bra jag tyckte att det var.


Tänkte se Thåström, men där var det proppfullt med folk så det vart inge kul.


På Fredagen så såg vi på Governor Andy, dom var bra. :)


Också såg vi Timbuktu, han hedrade verkligen Michael Jacksson och det tyckte jag var fint, det var en häftig spelning. :)


Kristian hittade ett par fula glasögon. Som Robin hade på sig. :p


Det fanns en jätte häftig cirkus alldeles bredvid ingången när man kommit in på festival området. :) Där vigde dom folk,  jätte oseriöst för 10 kronor, man kunde även skilja sig för 12 kronor ;) Haha. Det är prästen med ciggen(?) i handen :p


Kristian fick målade läppar :) Det blev.. Jätte fint. :p HAHA
 

En "jätte seriös" typ kompis. :p


Mumsig taco tallrik som jag ätit två gånger. ;)


Jag har ätit så mycket glass!! ;) De första dagarna åt jag ju knappt någonting alls förutom blåbärssoppa, men resten av veckan. :)
Jag har upptäckt en mumsig glass, långa farbrorn med hallon smak.


På lördagen såg vi på Kalle Baah :) Det var skoj, fast jag var lite trött i benen så satt bredvid den största delen av spelningen.
 

Viktor tokade sig med håret och jag bad om en puss bild med Kristian, mysigt det ser ut ;)


Det finns nya triss nu, det var någon som visade mig den. Man kan vinna 25 kr även fast det inte är tre stycken i den vanliga rutan. ;)


Igår sov jag till ett, jag fick inte mycket alls gjort igår. :p På kvällen åkte jag med Mamma och Olle till huset i Gimåfors, badade i sjön, det var 25grader, så jävla härligt! :)

Jag fixade iordning lite i min lilla stuga, tog ut sängen och tog ut lite små roligt krafs, pynt, som snäckor och ljusstakar i form av fyrar med mera :)

Nu ska jag åka till stan med Feliziah, Henrik, Kristian och Patrik, vi ska på Gatufesten :)

Hejdå ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: