Skolavslutning i bilder

Såhär glad var jag när jag fått mina betyg,
de var nämligen bättre än jag förväntat mig. :)

hade halsbandet Tilde och jag gjort dagen innan. :)

Nästan hela 8A

kommer kanske sakna er under sommaren,
även fast jag tvivlar på det nu! :p Haha.

Nästan alla tjejer i 8A


Lina, Elin, Nathalie och Jennifer


Jag, bästaste läraren Emma med magen och Nathalie :)


Jag


Jag igen


Min snygga armblomma


Lina Olsson


Oliver och Pontus var uppe på taket på skolan...


Phan Elisabets mamma, min faster Ingrid och Elisabet

kom ner och gav mig saker. :p Jag fick plast orkide blommor av Elisabet och Phan som jag velat ha länge, sedan fick jag en bukett som Mamma skickat med och sist men inte minst ett kuvär med en slant av faster och Bosse.

Agnez som fick en liten blombukett av mig (och Kristian..) också fick hon en nalle av mig :)




Oliver, som jag förhoppningsvis slipper se på hela sommarlovet, haha, nä då. :p

Efter avslutningen åkte jag till faster Ingrid (tradition) fast Elisabet följde inte med (inte tradition) för hon skulle upp till Ånge och gå på Toms student. :p
Det var trevligt hos faster, jag fick pannkakor med glass, sedan gick jag upp för att vila eftersom att jag vart så mätt, då var klockan två kanske, vaknade vid fem!!!. :p
Då åt vi Jordgubbar med socker, grädde och mjölk. Mumsigt var det :)

Vid sju tiden gick Mamma och jag upp på Bykrogen för att äta. Kristian hade tipsat mig om het kyckling wok, så jag tänkte testa det, men då var kycklingen slut. :/ Så vi beställde samma ingridienser fast med fläskfilé istället. Det var riktigt gott i alla fall! Och jag var PROPPMÄTT när vi gick därifrån. Jag hade tänkt beställa friterad banan med glass, för jag blev så sugen på det, men så var bananerna också slut... Fast nu i efterhand så tänker jag att det kanske inte gör så himla mycket, eftersom att jag var så mätt ändå. :)

Jag har bara suttit hemma framför datorn ikväll, jag är en nörd! :p

Mamma och Olle kom hem från växthuset vid elva tiden, då åt vi jordgubbar, jag för andra gånger idag ;) och hade det allmänt trevligt med lite POMMAC. :) Fast jag störde mig som vanligt, på deras sätt att tugga, Olle är värst.. Men det var trevligt ändå. :p Jag fick en hundring per MVG, det vill säga 600 kanske är lite lite, men jag får ju mer om jag behöver. :p Nästa år ska jag ha fler hundringar, så det så ;)


Katten ligger här bakom mig på stolen, och myser, det är mysigt. :)

Nu ska jag gå och lägga mig
och fundera och sedan sova, 
Godnatt :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: