Kärlek till glass

Jag testade nyligen dessa goda glassar hos min kusin Emma.
Riktigt mumsiga är dom och dom säljs på Ica i flerpack :)

visst har jag testat den vanliga twister men dessa är ändå någonting speciellt. :)

En annan favorit nu i sommarvärmen (inte just idag då) är en hederlig Piggelin. :)


Nu ska jag vänta på att pojken kommer hit, så ska vi gå upp på shell och hyra någon film, det kanske blir som vanligt att vi tar en varsin för att vi inte riktigt kan enas om en, och sedan inte hinner se båda, men jag kan ju hoppas att det inte blir så. :p

Det blev visst ingen tråkig städning idag, "synd". :p

Heidi ;)

Nice ni verkar kolla film varje dag =) , skulle oxå vilja ha en sådan pojkvän ;). vill visa att jag läser din blogg heh har inte vare så aktiv är ju i Finland och komma inte hem fören näst nästa fredag =/ =D Puss

PUBLICERAT DEN 2009-07-12 KLOCKAN 23:55:29
BLOGG: http://loveforever.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: