Unf, små barnen och tok lärarna :)

Idag så var UNF och berättade på skolan, jag missade när dom berättade om vad föreningen gör och sånt eftersom att jag försov mig, men så satt jag med och läste och pratade med dom från UNF under hela matte lektionen istället. Det verkar roligt med UNF, hitta på massa aktiviteter istället för att vara ute och dricka på helgerna. :p Jag blev medlem, så får vi se hur länge det håller, men jag tycker att det verkar roligt! :)

Jag och Joel var ner till dom små tvåorna på skolan förut och informerade om våra Fredags aktiviteter, vi hade tänkt ha på onsdagarna men så var gympahallen upptagen då så vi ska ha det på fredagarna. Det var kul att informera små barnen, det var hur många som helst som verkade intresserad och dom hade en miljon frågor. Ja du där, hade du något du ville fråga? Hade du något du ville fråga? Hade du något du ville fråga? Sa jag hur många gånger som helst. Men det var kul, det blir nog bra det här. :)


Vid ett tiden så hade några av lärarna värsta uppvisningen i aulan, dom sjöng och såg dum ut, det var kul. Haha :p Nu sitter jag hemma hos Mamma ska strax gå till bussen tänker åka till stan och sova över där. Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: