Tänker för mycket ;)

Godmorgon, nu är jag vaken igen så se upp! ;D Jag är på bra humör jag har självförtroende och jag är pigg idag. Jag fick nyss pengar av min pappa, höll på tappa hakan, och jag tror att han även sa älskar dig lite mumlande snabbt, va försiktig och ta det lugnt sa han i alla fall, men jag är ju släkt med honom så vi får se hur det går med det! :P haha

Har lite mycket att tänka på, eller jag håller på med flera saker samtidigt, skriver blogg, lyssnar på musik, äter en macka, dricker cider, packar, knäpper kort, tänker och planerar. De två sistnämnda går det inte så bra med. :p Kan inte bestämma mig för vad jag vill ha på mig ikväll också vet jag inte om det finns plats att ta med hur mycket som helst. xD

Nä nu ska jag byta låt, äta upp min varma macka som hunnit blivit kall för jag glömde den på bänken, ska även dricka upp min cider och hälla upp ett glas juice ....., eller kanske en ... och cola, sedan ska jag packa som satan! :D Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: