Stressig dag i blomsteraffären

Hejsan. Inatt så fastnade jag vid datorn till tre, sedan somnade jag direkt. :) Imorse väcktes jag vid nio av att min kusin Anna sprang ner flera gånger och sa att jag måste kliva upp, det kändes jätte jobbigt, men efter ungefär en timme hade jag pallrat mig upp ur sängen och ätit frukost. :P

Idag har varit en riktigt stressig dag i blomsteraffären. Något roligt är att jag har gjort värsta fina buketter till flera olika människor, av vita kvistar med glitter på. :) Har känt mig riktigt trött och känt att jag inte sett så pigg ut heller, men jag har försökt hålla humöret uppe. Har blivit lite osams med Mamma tre gånger, men det överlever vi båda.

Har inte haft så mycket tid till att äta idag, och som vanligt orka jag inte göra något heller. :P Åt två rostade mackor till frukost imorse och sedan en toast med ost till lunch. Nu har jag äntligen fått middag, eller det var väll ungefär en timme sen, en pizza, Feliziahs special pizza med tacosås, jalapenos, vitlöksdressing och en grej som jag tycker om fefferoni. :)

Nu sitter jag uppe på Mammas kontor, och det är såå skönt att vila benen, har sprungit på dom en massa idag. :) Nu ska jag ut och gå en sväng, inte för att jag tycker det är kul, utan för att jag känner mig suuuuuugen på det efter maten! ;P HejHej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: