Somnade på en soffa, drömde, ska se film :)

Hejsan, igår blev det en nykter fast riktigt lång kväll, Heidi åkte hem till Ljunga vid två så gick jag och Feliziah till Tom. Hos Tom såg vi på olika roliga youtube klipp och lyssna på lite musik. :) Sedan ringde Feliziahs telefon så satt hon och prata i telefon i en halv timme typ, och då lyckades jag somna. :p Sov på Toms soffa inatt, hade tänkt gå hem men det här gick ju lika bra. :) Hade värsta sjuka drömmen, vi var här hemma hos mig i Fränsta. Huset var fullt med katter och det var två katter som fått massa kattungar. :p Vi hade massa grejer som vi skulle gömma när Mamma och Olle kom hem och sedan var Feliziahs syster med, så satt hon och rökte inne och fattade ingenting när jag sa åt henne så då slängde jag ut henne. xD Sedan så städade Mamma mitt rum också kunde vi inte förstå att hon inte lagt märke till alla flaskor och skit som vi hade. :p Sedan vaknade jag, också tänkte jag på om jag skulle gå hem och lägga mig, men så orka jag inte det också tänkte jag att jag ska sova flera timmar till för klockan kan ju inte vara mycket. Så hörde jag att Feliziah var uppe och sprang också tittade jag på klockan, den var kvart i tolv, så klev jag upp, prata lite med Feliziah och sedan gick jag hem. :)

Nu sitter jag hemma i Fränsta och äter frukost, mackor med ost, oboy och apelsin juice :) Känner mig riktigt seg idag, så nu tänkte jag lägga mig med en påse popcorn framför tv,n och se på filmen "Flickan som lekte med elden". Sedan hade jag tänkt städa kanske, får se hur det blir, men det behövs verkligen, verkligen verkligen! :p Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: