Slumdog Millionaire

Nu har jag sett klart på filmen, och den är såå grymt bra! :) Filip frågade vad det var för slags film och jag svarade att det är en bra film. Jag förstår att den vunnit massa priser. :) En tid låg jag och skrek; Men svara telefonen, SVARA TELEFONEN, JAG DÖÖR. Samtidigt som jag låg och vred och vände på mig och kände att jag inte ville vara så nervös. Och i slutet fick jag tårar i ögonen. En grymt bra film helt enkelt :D

Uppdatering några minuter senare; Min favorit del är lika bra även om man sett den sju gånger, Gråtandes! :) buhuuu. Skratt gråtandes liksom. Det är min favorit del och inte slutet, för slutet är värsta konstigt, det har liksom inte med filmen att göra. Man blir liksom va? Jaha, Men det är väll till för att glädja människor som mig som fortfarande har tårar i ögonen. :)

Den här filmen ska jag köpa, och visa upp för folk! :)
filip

de är ju bara en film mongo! ;) hehe

PUBLICERAT DEN 2009-12-23 KLOCKAN 01:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: