Pyntat julgranen uppe, semester drömmar :)

Jag och Mamma har pyntat julgranen uppe. :) Jag tycker inte att den blev så jätte fin :p Jag gillar inte riktigt såna vanliga ljus slingor, och sedan var granen lite väl smal upptill tycker jag. :P Men det är ju kul ändå, den blir säkert vacker när Mamma lägger dit julklappar. :) haha

Katten märkte att vi tagit fram ett leksaks träd till henne! :) haha



Jag har nyss kollat Fokis blogg, hon är i Thailand och allting ser så grymt mysigt ut. Jag blir så sugen på att bada och simma och vara utomlands, allting ser så vackert och fridfullt ut. :)

Nu ska jag gå ner och duscha. Sedan behöver jag nog sova, känner mig riktigt trött också känner jag mig varm, som feber.. Men det kanske är för att jag har tjocksockar på mig, hoppas det, eller något. :P Godnatt 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: