Minnet

Jag förstår ingenting! Satt och läste igenom inlägget som jag skrev för cirkus fyra timmar sen, också ser jag att jag skrivit massa tokigt och tänker, skrev jag verkligen såhär? Varför skrev jag såhär? :S

Tidigare idag så fick jag ett sms där det stod; Hehe :P. Så tänkte jag; Har jag skrivit något till honom? Va har jag skrivit till honom? Så tittade jag efter och insåg att jag svarat på nå kedjebrev. Tur att jag inte hunnit raderat de skickade, jag raderar det ganska snabbt i vanliga fall, men har insett att jag inte kan göra det för då vet jag inte vad folk svara på.

Jag har börjat ha anteckningar som visas på telefonskärmen hela tiden, så tidigare idag så kom jag på att jag skulle skriva upp något, så gick jag inte på anteckningar och sedan satt jag där och tänkte; Vad var det för viktigt som jag skulle skriva upp? Va var det? Satt och höll på att bli galen för jag tänkte nu kommer jag glömma bort det där som jag inte ens kom ihåg vad det var. Men så kom det fram; Kamera batterier!!

Jag undrar om det är för att jag sovit dåligt som minnet suger.. Det är faktiskt lite jobbigt. Insåg idag att det ser ut som jag har påsar under ögonen ibland, BUHU! Imorgon blir det nog lite foundation så dom inte syns, om det nu är några påsar under ögongen. Tänkte försöka somna i tid inatt, men vi får väll se hur det går. Önska mig lycka till? :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: