Kul går kväll och rolig musik lektion :D

Hejsan, imorse var jag trött, som jag oftast är när jag umgåtts med Feliziah och Tom under kvällen och natten innan. :p hehe. Vi hade kul igår tycker jag, åt kladdkaka med kiwi och grädde, också åt vi godis och smörpopcorn, riktigt festligt! :D

Idag har jag varit på skolan, jag har gjort ett engelska prov som det nog inte gick speciellt bra på. Jag har även gjort ett matte prov och det gick det nog riktigt bra på, eftersom att Joel är så duktig på att förklara. :p De två sista timmarna hade vi musik, det var kul, vi fick sitta och titta på youtube klipp med en komiker, haha! ;D

Nu sitter jag hemma och snorar och har rethosta, ikväll skulle jag vilja se på film, vi får se hur det går med det. :) Jag brukar ju kunna få lite olika impulser att typ fara hit och dit, så vi får se vart jag hamnar inatt. :p hehe

HejHåpp ;P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: