Kallt, erbjudanden och en julaftons önskning :p

Här sitter jag på mitt kalla rum, någon snäll jävel hade tydligen stängt av elementet tills jag kom hem.. Men har jag tur så kanske det är varmt när jag vaknar, om jag är vaken länge och somnar sent! :P Jag hatar att kliva upp om det är kallt, då ligger jag och drar mig hur länge som helst också klär jag typ på mig under täcket, om jag inte lägger mig och somnar om. :P

Jag dricker en liten go-cider också, med lite lite alkohol för jag är ju med i UNF. ;) Men den är också kall, så jag kyls bara ner mer och mer. xD Funderar på att gå ut och andas lite också. Så har jag fått ett erbjudande att komma och festa med en kille, men det vågar jag inte. Har även fått ett erbjudande att komma och värma mig hos en kille som var varm och bara i kallingar, men han bor typ jätte långt bort, så det blir nog inget av med det. Men det hade ju kunnat varit mysigt. :P ha ha!

Jag hörde min kusin Emma prata om att min andra kusin Lina och min moster och morbror kanske tänkte komma och hälsa på oss på julafton, det skulle jag tycka vore riktigt roligt, blir så trist på julaftons kvällen när allt är gjort i vanliga fall. Så om någon i Familjen Bergman är in hit så ska ni veta att för min del så är ni riktigt Välkomna på julafton! :)

Nu ska jag klä på mig och sedan ut och vandra i kylan, Hejhej ;)
Lina

Sis, de vet du. Håller med dig att de är sjukt trist efter att allt hänt så därför jag kom på den här sjukt bra idén.. <3

PUBLICERAT DEN 2009-12-20 KLOCKAN 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: