Julklappar :)

Idag har jag varit med om tre julklapps utdelningar, en hos Mamma, en hos Faster och en hos Pappa. :) haha. Jag har även ätit jätte god mat idag! :)

Av Mamma och Olle fick jag en dammsugare, en kaffe väska, några jul kökshanddukar och pengar. :) Av Andreas min låtsas bror fick jag en jätte rolig bok. Och av Olles Mamma Berit fick jag en skål och ett par jätte fina stickade vita strumpor. :)


Kaffeväskan, den är gjort av gamla kaffe förpackningar. Jag tycker den ser häftig ut, men den luktar lite konstigt! :P




HAHA Boken är såå rolig, det är typ massa olika tips på hur man kan göra massa tokiga saker som; överlista fartkameran, tio saker man inte bör säga till en polis, fem sätt att krasha en dator, sätt eld på en fis, planka in på bröllop, överlista ett lögndetektor test, förhandla med kidnappare, gör karriär som en porrstjärna och mycket mycket mer! :) En rolig del i boken som jag läser just nu är obskyra sätt att bli arresterad i 25 stater, exempel; Alaska=knuffa levande älgar ur flygplan, Arkansas=uttala Arkansas fel, Kalifornien=hindra barn från att hoppa i vattenpölar, Georgia=ha en apa i badkaret, Connecticut=cykla i över 100km i timmen, Denver=kör svart bil på en söndag, Hawaii=stoppa mynt i öronen, Om du är häst i Iowa så får du inte äta brandposter, Kansas=snöbollskrig, I Louisiana anses det som grovt våld om du biter någon med löständerna! xD

Av Faster och Bosse fick jag presentkort på Ikea och älgköttfärs bullar och kakor som jag gillar. :) Av Anna fick jag presentkort på Birsta, en parfym och en tröja. :)


Min moster ville så gärna vara med på kortet :P



Av Pappa fick jag en jätte fin spegel som jag glömde knäppa kort på och en dvd, av Monica fick jag en tvål. :)

Nu sitter jag hemma hos Mamma, är så nöjd med mina julklappar! :) Min kusin Lina, moster Fia och Berra har kommit och hälsat på. Det tycker jag är trevligt! :D

Nu ska jag fixa i ordning mig, slå in en julklapp och sedan fara iväg och vara med Heidi! :) GodJul på er! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: