Julklapp och ljuslyktor :)

Idag har jag varit i blomsteraffären och hjälpt till. Var ut på Fränsta en sväng och köpte en julklapp till min kusin Anna. Var även in på den nyöppnade klädbutiken i Fränsta Chili. Där hittade jag en fin klänning som jag provade, sedan gick jag hem och visade Mamma ett kort på hur den såg ut och sedan sa Mamma att det fattades en julklapp till mig och frågade om jag ville köpa den utan att veta om den. :p Visst sa jag och gick och köpte den. :)


Jag slog in massa julklappar när det var lugnt med kunder, och sedan la jag dom under min gran, så nu är det så mysigt så och tomten slipper vara själv :)


Mammas stooora paket (en brödförvaring) såg så tråkigt ut när det bara var rött omslagspapper, vi har inget annat hemma, eller jag orkade inte leta efter något annat och jag visste inte hur jag skulle kunna göra något fint med snören, så jag var så smart och ritade hjärtan över hela paketet :) haha


Nu mot kvällskvisten så vart jag lite kreativ, har köpt vanilj doft ljus på Ikea, men jag har inga värmeljus hållare till dom, så då gjorde jag mina egna, av några små glas, lite sten, ståltråd och olika små saker som jag hitta i blomsteraffären. :) Ibland är det såå bra att jag bor på en Blomsteraffär ;P






Nu ska jag dricka vanilj te och äta rostade mackor med min Mamma :) Hejhopp :P
Amanda

Vilka fina bilder:D

PUBLICERAT DEN 2009-12-22 KLOCKAN 10:40:13
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: