Idag som inte riktigt är idag

Idag som inte riktigt är idag eftersom att klockan är över tolv har varit en riktig slappardag!
Jag har varit hos Tom med Feliziah. Vi har ätit pizza, spelat ett läskigt spel, tittat på roliga klipp på youtube, sminkat Tom och pratat lite strunt. :) Jag bjuder på en liten bild från när Feliziah målade lite rosa ögonskugga på Tom. :p haha


Åkte hem till Pappa en sväng vid nio eftersom att han lagat mat till mig, det var gott, fast jag åt inte så mycket eftersom att jag tryckt i mig en halv pizza till frukost ganska nyligt. :p haha! Efter att jag ätit så tittade jag på lite tv och sedan skjutsade Pappa mig till Fränsta igen så gick jag och var med Feliziah och Tom.

När jag kom tillbaka till Feliziah och Tom så skulle en människa som var där, ha varit och köpt ett paket till mig, så kom jag dit så sa han; Ja dom hade inte Prince så det fick bli Rin istället, jag tittade på paketet han höll upp, såg att det var svart och tänkte att dom där är säkert jätte starka och jag kände att livet skulle gå under, jag tänkte liksom men jag vill inte ha det där, jag vill ha pengarna tillbaka, VA SKA JAG GÖRA. Så tittade jag lite närmare på paketet och sedan kunde jag andas ut, så skratta jag lite också. :P Det var Feliziah som varit så duktig och målat över allting och gjort paketet helt svart, HA HA HA! :P

Jag är inte speciellt stolt över att jag börjat röka igen.. Jag skäms, det är bara att jag varit lite av ett nervvrak och sedan har det bara blivit. Men jag röker inte så mycket, tre fyra cigg om dagen kanske. Men jag vill egentligen inte, men just nu känner jag ingen lust för att inte röka alls. Jag känner liksom suget ibland. Aja nu är det slutpratat om den här SKITEN!

Kom nyss hem från Feliziah och Tom, nu ska jag plocka ihop lite flaskor och göra det lite fint efter igår sedan ska jag gå och lägga mig och sova. :) Godnatt världen 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: