Hämtat en julgran, sprungit i en grusgrop och sett på film :)

Pappa ringde precis när jag slagit på filmen och fråga om vi skulle åka ut och hämta julgran. Så då gjorde vi det, jag hittade en jätte fin gran! :D Vi for även till en grusgrop så släppte vi hunden löst och jag sprang runt med honom, det är tur att han är lite äldre så han har lika dålig kondition som mig. :p haha.

Pappa och hunden, ganska suddig bild från telefonen :p


Snowstar sprang upp på en grushög och jag sprang efter :) Han är den där svarta pricken :p


Fin hunden uppe på grushögen :)


Vi for in till Faster, Bosse och Anna efter att vi varit i grusgropen, där bjöds vi på mackor och varm choklad med grädde, mumsilimums! :) Nu har jag precis sett klart "Flickan som lekte med elden" och den var bra tycker jag, tycker att två och en halv timme gick riktigt snabbt. :)

Nu ska jag vänta på att jag kan få gå och låna duschen hos någon snäll människa, eftersom att vi inte har nå varmvatten om man inte slår på pannan och eldar olja, och det känner inte riktigt jag för. :p Ikväll blir det partaj här hos mig, fast jag ska nog inte dricka något, men tänkte att jag kan ha fest eftersom att alla mina kompisar letade något ställe att vara på och jag har ju ett ställe och har ju ändå ingenting speciellt att göra ikväll. :p

Hejhopp 8)
Jenny

Vacker hund:) Hoppas allt är bra och att du haft en bra helg?:)

PUBLICERAT DEN 2009-12-06 KLOCKAN 11:49:24
BLOGG: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: