Film, vårdcentralen, frukost och kladdkaka :)

Jag kom iväg till Feliziah och Tom igår i alla fall :) Ola var där också och jag tyckte det kändes som att alla ville ha dit mig. :D haha. Vi såg på två filmer, vad dom heter minns jag inte men dom var helt okej. :)

Imorse var jag uppe med tuppen, klockan åtta klev jag upp och duschade, sedan åkte jag upp på vårdcentralen hade fått en tid hos doktorn. Han sa inte så mycket, typ jaha det känns bättre nu, ingenting alls, nehe okej. Men jag skulle göra nå blodprov ändå, så fick jag göra det, Aj! Frågade doktorn om jag behövde köpa nå vitaminer eller något om jag åt vegetariskt, så fråga han om jag åt fisk och sedan var det lugnt, han sa typ att kött knappt innehåller någonting ändå. :p Haha.

Efter att jag varit på vårdcentralen så gick jag på Ica och sedan fixa jag massa frukost, gjorde en toastad ost macka också åt jag den med champinjonstuvning, tomater med salt och mjölk.
Det var riktigt mumsigt med frukost. :)


Har nyss bakat lite testa ett nytt recept, gjorde en kladdkaka som står inne i ugnen nu. :)


Har slickat skålen och choklad smaken påminner om kallender choklad. :)

Tänkte gå bort med den till Feliziah och Tom snart, får se när dom vakna bara. :P Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: