Bilder, har varit i stan :)

Igår hos Fia och Berra så hade vi julklappbyte, vi hade olika hundra kronors paket också fick man ta en lott. :) Jag fick en kavel och ett paket mjöl, mjölet var inte så jätte kul men en kavel har jag faktiskt önskat mig i julklapp så det var riktigt bra! :D


Ludde fick två fina nappar och tröjan som jag sytt på slöjden, han
blev så fin i tröjan och gillade verkligen napparna! :D

Ludde den coolingen har börjat gå också, det är så roligt att se han! :D

Tilde och jag busade med ballonger :)


Vilken tur att min kamera på telefonen är sååå bra.. :P


Tilde lånade telefonen och gick iväg för att knäppa kort, hon är så duktig lillgumman :)

Ludde tror jag xD haha


Jag :P


Och Ballongen xD Resten av korten fanns var det fingrar iför, typ :p haha


När vi spela knekt så fick min kusin Emma potten, då blev hon såhär super glad, och
eftersom att hon inte ville skrika för barnen sov så hoppade hon på stolen! :D haha


Idag så var jag, Mamma och Olle ut till Birsta. Jag fick ett par nya skor,
varma gympadojor som jag får plats med tjocksockar i. :P


Olle var på snäll humör idag, jag fick även en mini blender som jag
sagt att jag velat ha för att göra milkshakes och grejer. :)


Mamma och Olle köpte en ny tv, värsta stora platt tv,n! :)


Köpte en super rolig film som jag sett ett antal gånger; Morgan Pålsson Världsreporter! Köpte även go choklad och en fin spagetti slev. :) haha. Om ni inte märkt det så har jag börjat samla på mig saker som jag kan komma att behöva när jag flyttar hemifrån! :)


Köpte en snygg rattmuff också bara för att någon gång ska jag också ha en bil! :) haha. För någon vecka sen köpte jag en häftig fick plunta som jag glömt visa upp, i Ed Hardy stil för jag älskar´t! :)


Jag har även köpt en smart grej som jag tänkt på länge, en grej som
man hänger över elementet som katten kan ligga på. :)


När vi skulle åka hem från stan idag så skulle Mamma ha med sig sex kartonger
blommor, så dom packade bilen och här tyckte dom att jag skulle sitta.. :p


Såhär satt jag hela vägjäveln, tur att jag somnade annars hade jag väll blivit galen. xD
Ont i nacken fick jag av att sova men det är sånt som händer. :p


Ikväll har jag varit med Mamma och Olle hos Olles Mamma Berit, vi åt lite julmat, snacka snål snack eftersom att dom är ett gäng snålmänniskor, pratade om tv,n och öppnade lite paket. :) Vi hade hundra kronors paket även där och lott dragning. Jag fick en fin popcorn skål i plast och popcorn! :D


Nu ska jag borsta håret och sedan gå till Feliziah och Tom, tänkte
dränka mina sorger i lite saft! Hejdå
Emma

Ja du... Många bilder. xD

Tilde har blivit stor sen sist jag såg henne.

Alltså när vi var i stugan med morfar, Anette, Robin och alla de andra mupparna. :D

Aja, kram på dej!<3

PUBLICERAT DEN 2009-12-30 KLOCKAN 01:47:26
klara

fina bilder maria =-)

PUBLICERAT DEN 2009-12-30 KLOCKAN 02:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: