Fått betyg och varit i Birsta :)

Hejsan idag är det Fredag :) På skolan idag så fick jag mina betyg, dom såg bra ut så det fick mig att växa några centimeter som Pappa sa. :P Fick 8MVG och 5VG och jag vet att två av dom VG,na kommer jag höja, det är i Idrott och Slöjd. :)

Jag åkte till stan med Heidi och Feliziah med ett tåget. Idag åkte vi faktiskt ut till Birsta och handlade. :) Jag köpte roliga saker på Lagerhaus också var jag in Hm och köpte en Bh till mig. :) Var även in på Ikea och handlade en juklapp till Mamma och sedan var jag på Willys och handlade tvål och tuggummi. :) Ringde till min kusin Emma och frågade om jag kunde få komma till dom och sova här inatt, och det fick jag, så kom dom och hämtade mig. :)

Ikväll har jag varit här hos Emma, busat lite med Tilde och Ludvig också har jag set på tv. Nu ska jag se på film, Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: