Chokladboll, Feliziah och ägg utan gula :)

Igår så var det UNF träff. Jag var dit och bakade lite chokladbollar, kände mig lite panikslagen när jag såg ett barn tappa deciliter måttet på golvet och sedan stoppa ner det i sockret. Men jag överlevde! Åt en chokladboll också, fast den var inte så jätte god. :P


Sedan när vi skulle se på film gick jag ner till Feliziah istället för jag kände att jag skulle somna om jag satte mig i en soffa för att se på film. :p Vi gjorde inte så mycket, det gamla vanliga, satt och nörda framför datorn. :p

Feliziah är såå snygg med sin titta på datorn/anstränga sig blick xD


Imorse vaknade jag redan vid sju, men jag klev inte upp. Låg och drog mig. Och sedan vart klockan tjugo över åtta, så klev jag upp åt frukost och gjorde mig iordning och sedan kom jag försent till skolan, men det gjorde inte så mycket, vi såg på film första timmen, Berts dagbok. xD

På lunchen var det julbord men jag åt inte så mycket. Fick någon korv och nå köttbullar, korven var god men köttbullarna hade en läskig smak, också var dom bränd. Som tur var fanns det kokt ägg med räkor och majonäs. :) Lina ooo åt massa ägg, fast som mig, utan ägg gulan.


Nu ska jag åka iväg till skolan och ha hemkunskap. Efter skolan ska jag åka med Heidi och Feliziah till stan, ska på Birsta och handla julklappar! :D Hejhej 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: