Ätit smörgås tårta och varit på marknad :)

Det var jätte gott med smörgås tårta fört, det var lax och räkor på och den var jätte smarrig! :D Feliziah gick med mig bort på marknaden på Ålsta så stog jag där och sålde lite saker till olika folk också sålde jag ett varsitt grythjärta till Mamma och Pappa. :) Jag köpte lotter till Feliziah och mig på ett kak lotteri, så vann vi munkar, jag blev överlycklig! Det var tråkigt att munkarna var utan socker och inte var nå god, men kul ändå att vinna. :p
Feliziah och Pappa ville lämna mig vid kvart över sju och jag skulle egentligen vara kvar till åtta men så gick jag och prata med mentorn och berätta att jag frös om fötterna och att dom tänkte lämna mig så fick jag åka hem! :)

Nu sitter jag hemma hos Tom med Feliziah, vi tog med Snowie hit så får Pappa komma och hämta honom sen, eller om han sover över hos mig inatt. :) Nu ska jag låna duschen för ovanlighetens skull. :P Hejdå 8)
Suss

Åh, fasen va gott smörgåstårata är...

PUBLICERAT DEN 2009-12-10 KLOCKAN 20:25:59
BLOGG: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: