Styrketräning och mjukis dress :)

Idag är det Måndag och jag har varit på skolan. Det har varit en helt okej dag, hade vikarie för engelska läraren och det är inte så lyckat men annars har det varit bra. :p Hade styrketräning nu på eftermiddagen, och om jag säger såhär det märks att jag inte haft styrketräning på ett tag. :p Allt var jobbigt.

Nu sitter jag hemma hos Mamma, har fått lite grejer som dom köpt i Stockholm åt mig. :) Ett litet fling paket och en super liten och gullig kaviar tub som Mamma stulit med sig hem från frukosten på hotellet. :p


En grön huv tröja som det står "Let´s go Insane" på. Och det passar ju, för jag har åkt Insane karusellen med Kristian och Pappa, och det är jag stolt över. :p


Sist men inte mint så fick jag en mjukis dress. :D En grå jätte mjuk och mysig det är tröja och byxor. Det är ingen huva på tröjan men en bred kant. Jätte mysig. :)


Ikväll ska Jag åka upp till Gimåfors och gosa med katten. :)

Hej då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: