Morgon huvudvärk.

Igår så målade jag fyra plankor. Skoj, för jag tycker faktiskt om att måla! :)
Sedan så badade jag för att Jag ville tvätta mig och vi kan tydligen inte elda så det blir varmvatten av någon konstig anledning. :p Det var kallt i sjön, typ 15grader, Burr!
Till sen middag åt Jag korv med bröd och tunnbröd och mos. Jag tycker inte riktigt om korv, men med tunnbröd var det gott. :) Såg på tv och sedan gick Jag och la mig vid elva tiden. :p

Imorse vaknade Jag med huvudvärk, som jag gjorde igår morse också. Jag förstår att det är för smällen men det är riktigt hemskt, gör jätte ont i vänster öga när jag kollar upp och snett vänster, visst kan jag låta bli att kolla dit, men så ska det väll inte vara? Huvudvärken går i alla fall bort med alvedon men jag vill inte ta en sån 500mg per morgon.. Tråkigt. Jag skulle vilja gå till doktorn och få något utskrivet så att Jag inte har nå ont alls. :)

Idag ska jag åka hem till Pappa, ska plantera lite blommor som kommer att bli fin till nästa sommar. :) Sedan ska jag städa och plocka lite, också kanske vi ska åka till stan. :)

Imorgon börjar skolan, och Jag längtar faktiskt! :D Ska bli kul och se alla och lite läskigt ska det bli för jag vet inte vilken mentor Jag kommer få. :p

Vad har du för dig då? :)

Goddag :)
Emelie

Jobbigt med huvudvärk! :/ Jag har ingen aning vad jag ska göra idag :P Får se! :D

PUBLICERAT DEN 2009-08-18 KLOCKAN 09:42:07
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: