Missförstånd

Vi har köpt en Mario tidning där det står om alla banor och vad man kan göra och så. Kristian och Jag hade nyss ett samtal och han sa att han ville ha tidningen nu för han och Patrik skulle väll spela, så sa jag att jag inte vill att den ska vara där när dom dricker, (man kan ju faktiskt spilla på den och den kostade ju faktiskt 450kr).

Och då sa Kristian; har du inte märkt att jag bryr mig mer om tidningen än dig.
Jag; Jaha, du bryr dig inte mycket om mig eller?

DAM:PGRLCLCMÖSDFMLÖWM La på ringde upp, La på ringde upp.

Jag; Men du sa ju att du bryr dig mer om tidningen än mig.
Kristian; Ja men jag menar att jag bryr mig mer om tidningen än vad du gör. Det var ett missförstånd, nu förstår jag också.
Och nu förstår jag med. :p HAHA! :D


Så det kan bli, jag älskar min älskling! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: