Kräftätning och mys

I Lördags så åkte jag med Mamma upp till Gimåfors, vi dukade fint på lon och sedan hade vi kräftpartaj. Riktigt mumsigt var det. :)
Vi hade snygga hattar på våra huvuden, med det fanns bara fyra för jag hade ju inte planerat för att Olles Mamma skulle vara med så Olle fick ha en annan ful huvudbonad på sig han. :p Haha.

Vi sjöng snapsvisor och hade allmänt trevligt. Lite senare så kom Fia och Berra, Emma, Tilde och Ludvig :) Men då var det mörkt så jag kunde inte ta nå bra kort. :p
Jag hade roligt i alla fall och det var kul att busa  med barnen. Olle var "snäll" och tog fram snow race;n och då kom Tilde med den till mig och bad om att jag skulle dra henne, så visst gjorde jag det, snäll som jag är, så skrattade dom åt mig när jag kom och drog henne. Haha.


Finns det någon som vet varför "månen" förknippas med kräfter? Själv hade jag den bara för att jag tyckte att den var fin och häftig.

På Söndagen var det sol! :D Så jag var på bryggan och solade lite och sedan så badade jag och det var så härligt. :) Vid ett tiden åkte jag med Olles Mamma Berit hemåt, åkte till Kristian. Vi var hos Patrik och spelade tv-spel, sedan gick vi ner på kiosken och handlade chips och sånt. Sedan så såg vi på film, såg på någon virus film, lite kuslig var den. :p Kristian och Jag gick hem till honom vid tio tiden, tittade på film och hade det allmänt mysigt! :D

Igår Måndag så visade Kristian mig en ny serie som han börjat tittat på, den heter Entourage och vi har säkert tittat på ett tjugo tal avsnitt, den är bra! :) Vi åt middag på Shish, jag åt en special pizza som en utbakat kebabrulle, fast med rödlök istället för vanlig och utan tomater. :) Kristian åt en tråkig vesuvio. :p Hehe.
Jag har velat gå och bada men Kristian är en kruka så det har aldrig blivit av.. :p Men vi har haft det så mysigt ändå! :)

På Söndag den sextonde då firar Kristian och Jag ett år tillsammans, vi ska vara i Sundsvall och gå på bio och ha det allmänt mysigt och sedan ska vi nog sova i Kristians Mamma Mias husvagn, det ska bli så mysigt så! :D <3

Idag är det Tisdag, jag har ganska nyligt kommit hem från Kristian för Mamma skulle sitta och bokföra så jag får vara i affären, det är faktiskt kul, när det inte är kunder då, för då kan jag sitta vid datorn. :) Hehe.

Vid fem så ska Kristian, Jag och Pappa äta kräftor hemma hos Pappa, för Kristian var sugen på det. :) Sedan hoppas jag på att få bada, jag skiter i att det är grått mulet och kanske små regnar då och då, Jag vill bada!! :D

Hejdå :)
Bodil

Jag är hemma i stort sett varje dag =) Bara att komma och hälsa på! Kramiz

PUBLICERAT DEN 2009-08-11 KLOCKAN 16:53:15
BLOGG: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: