Jag är förkyld! engelska glosor och fem kamp

Jag är så himla snorig och förkyld nu, det är inge kul. :'( Trött blir jag också, slut i kroppen liksom, så ikväll orkar jag nog inte vika några kläder, sitter nog bara vid datorn. xD

Slut i huvudet är jag också, har tänkt att det är Onsdag hur många gånger som helst idag, och att det är Torsdag imorgon så då måste jag kunna läxan om kemiska beteckningarna. Som jag förövrigt är ganska duktig på redan. ;)
Men det är bara Tisdag, (eller?) så jag behöver knappt stressa med någonting.

Idag så har vi haft vanliga lektioner, lite lagomt tråkigt. Fick glosor på engelskan. Haha, så hade vi fått typ sjutton stycken så såg det så lite ut, så sa jag till läraren att det är ju samma kapitel på andra sidan så där fanns det fler glosor som hörde till, så fick vi fler, på grund av mig. XD HAHA! Mobbat, jag vet, jag är så. :)

Mellan två och fyra så hade vi fem kamp, det var alla klasser mot varandra, det var ganska roligt. Fast det var ju synd att vår klass inte vann, men vi var inte sämst i alla fall. :)

Har varit hos damen och klippt gräset, det var riktigt jobbigt och inge kul på grund av att jag är förkyld, allt känns ju så tungt nu.

Nu ska jag sitta och nörda lite och sen ska jag duscha, också måste jag äta någon middag också, typ gå på Ica och handla eller beställa från pizzan, får se hur det blir. ;) Hade tänkt vara med Kristian men nu så får vi ser hur det blir med det, Jag är inte riktigt på nå bra humör så då är det inte så kul att vara med mig kanske, också känner jag mig så tråkig för jag vill inte göra något. Så det får kanske bli en annan dag. Han skulle nog fiska också så det kan han gott få göra istället för att sitta och vara en soffpotatis och se på tv med mig. <3

Go´kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: