Fisk och blommskott.

Igår så åt Jag och Pappa någon god fisk till middag, den var typ som lax. Den åt vi med romsås och potatis, så himla gott! :D Nu sitter jag och äter det till lunch också.

Jag tycker att det är lite svårt att inte äta onyttigt när Jag är hos Pappa, för om man tittar in i skrubben så hittar man detta. :p


Innan Jag cyklade hit till Mamma och Fränsta förut så planterade Jag en massa blommskott, så duktigt! :)


Ska till Sundsvall idag åker med tre tåget, tänkte gå på Selånger, det var meningen att Jag skulle gå med Kristian men han vill inte fara ner förrän imorgon så får se vilka Jag går med ikväll. Lär förhoppningsvis träffa på nå roliga människor! :)
Ska i alla fall sova hos min kusin Emma. :)


Ha en trevlig kväll och helg, det ska jag ha
.
Mysigt ska Jag förhoppningsvis ha det också, bara Kristian kommer till stan. ;D
Emelie

Hmm just det trädet blommade bara på våren så kanske 3 månader? Om inte mindre :) Älskar det trädet! :D

PUBLICERAT DEN 2009-08-14 KLOCKAN 19:57:06
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: