Ett helt år!

Ett helt år har flugit förbi och det har gått som en bergochdalbana,
ibland har det varit läskigt och jag har varit rädd för vad som ska hända,
ibland har vi bara skrikit, bara i onödan, för något fånigt,
ibland så kommer det tårar också,
men vi förlåter varandra och det blir bra igen.
För när det är bra så är det underbart,
och jag kommer aldrig sluta älska dig!

Jag älskar min Älskling och idag firar vi ett år tillsammans, typ. <3

Jag är glad och jag är lycklig.
Vad jag är glad för att Jag följde med dig till Selånger förra året,
och vad Jag är glad för att vi sov hos din Mamma,
och vad Jag är glad för att Patrik gick därifrån när vi skulle sova
för annars skulle jag nog inte vara såhär lycklig som du gör mig,
du får mig att vilja leva, du är mitt liv! ;)

Det här är Jag för ett år sedan, Jag var glad så jag höll på sprängas,
Jag kunde inte sluta le, Jag var så lycklig men ändå osäker, och Jag var nykär! <3


Vi ska ha det så mysigt idag, också ska vi på bio ikväll. :)
Emelie

Trädet är ganska högt så du hade rätt! :D Vad trodde din pappa att trädet hete? :)

PUBLICERAT DEN 2009-08-16 KLOCKAN 14:41:48
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: