Påsk och Tilde

Idag på skolan fick vi påsklunch, det var prinskorvar och köttbullar, potatis, ägg med nå vitt och räkor, rödbetssallad, leverpastej, gravad lax och lite fler saker också :D Det var riktigt mumsigt.

Det har varit lite problem på skolan idag, det fanns inge färg i skrivaren i datasalen, vilket var lite taskigt eftersom att jag skulle skriva ut mina framtidsdrömmar som jag sparat på mailen. Jag skrev ju mina framtidsdrömmar igår, på min dator nere, den är inte kopplad till någon skrivare så jag sparade det på min mail och tänkte att jag skulle skriva ut det på skolan. Det blir inte alltid som man tänker, försökte logga in på min mail på en dator i lärar rummet, det blev bara error hela tiden, sedan loggade jag in på en dator i datasalen. Efter ett tag, när jag suttit där och ändrat om lite, så berättar en människa där att det inte gick att skriva ut, eftersom att det var slut på färg... Fick maila dokumentet till en lärare som skulle skriva ut det på en lärar dator. Mailet jag hade skickat till henne hade det blivit något fel på. Då skulle jag ta fram dokumentet på min användare och kopiera och klistra in det i ett nytt mail. Då märkte jag att det var visst inget sparat. Så då fick jag logga in på min mail igen och sedan ändra och typ rätta på nytt. Sedan mailade jag det till läraren och jag hoppas att det gick bra och att min lärare fått det, så att jag kanske eventuellt kan rätta det imorgon. :p
Vart nog väldigt invecklat det där, men som jag förklarat, det gick inte riktigt så bra idag, med mailen. :p

När vi slutat klockan två, åkte jag buss med Agnez till stan. Hon skulle hämta sin nya SKIT FRÄNA mobil. Vi åkte med Birsta pendeln ut till Birsta, var in på Cupolen på Audio Video och hämtade Agnez telefon och sedan var vi in en snabbis på Willys för jag skulle handla lite saker. Efter att vi varit på Willys traskade vi vidare till Barnens hus och köpte där en lite sak, som våran lärare som ska få en bebis, ska få. :)

Imorgon Torsdag då slutar vi redan klockan två, för ovanligthetens skull. :)
Då ska jag till stan, Agnez ska följa med mig. :) För jag ska hämta Tilde. Hon ska vara hos oss imorgon kväll i Gimåfors, jag tänkte påskpyssla och lite sådant med henne :D
Sedan på fredag ska vi också pyssla lite och eventuellt gå ut till grannarna och önska dom Glad Påsk! :)
Hela helgen kommer jag att vara i Gimåfors och i Leringen, det ska bli himla jätte roligt att träffa släktingar! :D
Förhoppningsvis vill Kristian också följa med <3

Nu ska jag ta och göra klart biologi arbetet. :)


Go´kväll!



 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: