Friterat och kebab rulle

Igår Lördag vart det inge skoter åkning i Gimåfors, inte idag heller för den delen. För mammas skoter ville inte starta och det är inte så bra snö att köra skoter på heller. :p

Rolig bild

Igår var jag, Mamma och Olle ute på årets första cykel tur, riktigt härligt var det, eftersom att det var så himla fint väder! Cyklade inte med en sådan cykel som är på bilden men något liknande. :p
Mamma smart skaft då. Hon sa " i vanliga fall så växlar jag hela tiden, men jag gör inte det lika ofta på den här cykeln"
också var det en cykel utan växlar som hon hade. xD Haha!

Vi åt jätte god middag igår, friterat! :) Senare på kvällen såg vi film och käkade godsaker! :D

Imorse direkt efter att jag vaknat, till och med innan frukost, cyklade Mamma och jag upp på byn för att köpa tidningen. Det var inte så himla fint väder, utan var mest dimmigt, kyligt var det också. När vi kommit hem så åt vi frukost. Mamma har städat idag och jag har jobbat med lite matte. :p Förut så regnade det lite också.
Vi kom hem från Gimåfors för ett litet tag sedan. :) På hemvägen var vi in i Torpshammar på Björnbiten och köpte kebab rullar, så nu har jag ätit det också. :)

Jag funderar på att gå eller åka till Ljunga, för att sova hos Kristian inatt ;D

Hejjsvejs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: