Byxor

Kristian ringde mig på lunchen, han hade fyllt på telefonen och var i Fränsta :) Träffade honom en liten sväng vid busshållsplatsen, frågade Emma min lärare om det var okej att jag kanske kom fem minuter sent på nästa lektion, då sa hon att jag kunde få gå lite tidigare från matten iställe eftersom att jag ligger före :p Så då hejjade jag på Kristian och sedan gick jag tillbaka till skolan. Har haft idrott idag vi fick hoppa hopprep och ta tid, jag hoppade 80 hopp på en halv minut, det tyckte jag var bra gjort. Agnez mådde dåligt idag, så hon for hem.. Jag hoppas att hon mår bra imorgon! :)
 Jag hade syslöjd på eftermiddagen och jag började, fortsätta på mina byxor :p Har inte haft slöjd sedan vecka 50. Haha.

Elisabet och Madde har varit här hos mig, vi har sett på lite film.
Jag känner att jag behöver göra lite skolarbete, :/ men det blir bara inte av..

Har sett på tv ikväll, och nu ska jag gå och se på Ballar av stål :)

Nå vrål :p


Kanske skriver mer senare, kram så länge! : )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: