blahablaha, skol less!

Jag har suttit och skrivit på mina framtidsdrömmar, det gick ganska bra. Men jag tyckte inte att det blev riktigt bra.. Får fixa till de imorgon. Jag tänkte göra klart hemprovet för respirationsorganen, men det gick inte så bra det heller. Jag tyckte inte att det blev bra och jag har absolut inte gjort klart, men jag får fixa det imorgon. Jag som hade tänkt följa med Agnez till stan.
Men imorgon blir jag nog hemma. Är ju ändå ganska onödigt att slösa buss och tåg biljetts pengar, bara för att. Typ. Vill egentligen fara, men vill mer lämna in tre bra skolarbeten på torsdag. Eftersom att våran Svenska och So lärare ska hem och föda på påsk lovet så vill jag ha det klart. Men jag får se hur jag gör.

En god natts sömn väntar! :)


Kram och godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: