Biblioteket

Skola idag, vi fick pannkakor med sylt och GRÄDDE till lunch. :) Vi har nog aldrig förut fått grädde till så det var roligt, jag tyckte faktiskt att pannkakorna på skolan var ovanligt goda idag också :)
Hade inte med "Framtids drömmar" kladd anteckningarna på skolan idag, så jag hade typ inget att göra på svenskan, svensk/engelskan och so:n så på de lektionerna bad jag om att få sitta i biblioteket, så där har jag suttit och läst gamla tidningar :) Fast på matten (och engelskan) var jag rätt flitig!! :)

Har plockat ihop lite på rummet och kom på att jag ska ta och dammtorka, så bestämde mig för att koka mina disktrasor, vill ju ha rena såna. Nu sitter jag och väntar på att bakterierna ska försvinna. :P 
Men som sagt jag ska ta och städa nu, skriver nog mer senare :)

Hejsvejs så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: